20 things I want to do before I die.

Kyssa någon jag älskar i ösregn. 

Fira nyår i Times Square.

Bli gamal med någon jag älskar.

Starta ett eget känt företag. 

Hjälpa barn i Afrika. 

Åka på safari i Afrika. 

Dejta ett hockeyprofs. 

Uppfinna något.

Förändra världen.

Bada med delfiner. 

Adoptera ett barn. 

Bli frilansfotograf.

Rädda livet på någon. 

Bilda familj. 

Skaffa en egen, annorlunda stil.

Kyssa någon jag älskar på nyår (i Times Square;) ) 

Göra något riktigtriktigt galet.

Gifta mig.

Göra en tatuering. 

Hitta någon som behandlar mig rätt och leva som i på film. 





Kommentarer
Postat av: bbaraaelin

åh vilka inspirerande saker att uppleva!

2012-05-18 @ 18:03:09
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0