Utkast: Mars 13, 2010

Namn: Moa Soininen
Bor: Gislaved, Småland
Ålder: 15.
Intressen: Fotografering, Volleybollen och såklart vänner& familj.

Det är jag som är Moa:)! Jag är en sprallig glad tjej som alltid har massa hyss på gång. Jag bor i Gislaved med min bror hos mamma (jämna veckor) och pappa (ojämna veckor).  Jag brinner för volleybollen och för fotograferingen. Jag älskar mina underbara vänner som alltid ställer upp.

I bloggen får ni följa min vardag och allt som händer runt omkring mig och även följa min utveckling inom Fotograferingen och ta del av mina foton. Jag fotar med min Canon EOS 1000D sen i Juni 2009. Jag skriver allt som faller mig in och har ni önskemål är det bara att säga till.

Något ni undrar fråga på:)! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0