Lycka, glädje, kärlek

Idag är en sån där skitdag då man verkligen inte mår bra. Har varit på deppigt humör enda sen igår och jag vet inte riktigt varför. Jag visste att det skulle bli en sån här dag snart för jag har verkligen haft "the time of my life" eller vad man nu ska säga. Jag visste att jag skulle börja överanalysera saker som jag inte borde göra. Jag vet inte varför jag gör de när jag vet att jag kommer må dåligt av det men jag antar att det är sånt man måste göra ibland i livet. Jag menar om du aldrig är ledsen så vet du ju inte hur det är att vara glad. Jaja det ordnar sig nog på nåt vänster :)! Hade varit skönt att träna idag för att kunna fokusera på nåt annat ett tag men nix inte det heller. Benhinneinflammation och vila står på schemat idag. 
Hoppas iallafall att allt är bra med er och att ni mår superfint! 

Bildbomb bara för att jag kan. 









Saknar våren, saknar sommaren, saknar Halmstad, saknar värmen, saknar Falkenberg, saknar glädjen, saknar lyckan, saknar att må bra & saknar framförallt kärleken ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0