Gårdagen

Igårkväll träffade jag mina fina vänner Sofi och Amanda, det var meningen att vi skulle grilla vid en sjö men det gick inte riktigt som planerat pch tillslut hamnade vi hemma hos Amanda och det var inte fel det heller. Hade det supermysigt och nu önskar jag Amanda en superbra resa till U.S.A, hoppas du får det underbart! 
 
Just nu sitter jag och kollar på EM-finalen mellan Spanien- Italien, och självklart håller jag på Spanien. WOHO 1-0 till Spanien! Överlycklig tjej, nu tycker jag bara att de ska sätta in Torres så är min kväll räddad. 
 

Söta Amanda och hennes Marshmallows. 

Sommar-

Fina Sofi och jag. 

Jag och Amanda. Tack för kvällen mina fina vänner!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0